بنگاه آهن فروشی

بنگاه آهن فروشی

بزرگترین تامین کننده میلگرد و تیرآهن، ورق و لوله فولادی با بهترین قیمت در بازار

 

از نکات بسیار مهم در خرید آهن آلات، چگونگی حمل و نقل و هزینه مربوط به آن می باشد. انتخاب وسیله نقلیه مناسب برای حمل و نقل آهن آلات بسیار اهمیت دارد. تیرآهن و حمل و نقل تیرآهن نیز از این قاعده مستثنی نیست. یکی از نکات مهم بعد از خرید تیرآهن، حمل و نقل آن می باشد.

تیرآهن پروفیلی است که وظیفه آن تحمل تنش‌های حاصل از نیروی برشی و لنگر خمشی است. بیش ترین کاربرد تیرآهن در صنعت ساختمان سازی می باشد. تیرآهن بر اساس نسبت بال و عرض‌ها به انواع مختلفی تقسیم می شود. با توجه به کاربرد زیاد تیرآهن در صنعت ساخت و ساز بنابراین خرید تیرآهن نیز از رونق زیادی برخوردار است.


بهترین قیمت روز تیرآهن را در سایت آهن ملل مشاهده نمایید.


فاکتورهای مهم در خرید تیرآهن عبارتند از: کیفیت بالای تیرآهن، قیمت پایین تمام شده تیرآهن و هزینه پایین حمل و نقل تیرآهن.

از فاکتورهای بسیار مهم که در تعیین نوع باربری تیرآهن به آن توجه داشت مسافت حمل و نقل تیرآهن، هزینه حمل و نقل تیرآهن و نوع حمل و نقل انتخابی می باشد. داشتن شناخت صحیح از خصوصیات تیرآهن برای حمل و نقل تیرآهن و تحویل سالم بار بسیار ضروری است.

با توجه به موقعیت جغرافیایی خریدار تیرآهن و هزینه ای که به حمل و نقل این محصول فولادی اختصاص می دهد، روش حمل و نقل را انتخاب می نمایند.

روش های حمل و نقل تیرآهن

  • حمل و نقل جاده ای

  • حمل و نقل ریلی

  • حمل و نقل دریایی

  • حمل و نقل کانتینری

  • حمل و نقل ترکیبی

براساس آمار ارائه شده توسط سازمان حمل و نقل کشوری در انتخاب نوع روش حمل و نقل تیرآهن، حمل و نقل جاده ای از محبوبیت بیشتری برخوردار است. از روش های حمل و نقل دریایی و کانتینری و ترکیبی نیز معمولا برای صادرات تیرآهن به بنادر و کشورهای خارجی استفاده می شود.


source: نکات طلایی حمل و نقل تیرآهن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: آهن ملل اصفهان ׀ تاریخ: شنبه 3 مهر 1400برچسب:حمل و نقل تیرآهن, آهن ملل اصفهان, خرید تیرآهن, باربری تیرآهن, هزینه حمل و نقل میلگرد, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , ahanmelal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com